על פי מקורות זריםבצבע Motorrad

אופנועים בכל הצבעים – BMW MOTORRAD DAYS 2022

אחרי הפוגה בת שנתיים, חוזר המפגש השנתי של רוכבי ורוכבות BMW. המפגש התקיים לראשונה בברלין ומרכז רוכבים הנוהרים אליו מכל העולם ומכל הדיסציפלינות של העולם הדו-גלגלי של BMW. הכירו את BMW MOTORRAD DAYS.

אם זורם לכם דם של BMW בוורידים ואופנועים מאיצים לכם את הדופק, המפגש העולמי השנתי BMW MOTORRAD  DAYS, יהיה “האירוע” להגיע אליו בשנה הבאה.

בתחילת יולי התקיימו, גב-אל-גב, שני מפגשים דומים מאד. השני שבהם BMW MOTORRAD  DAYS הוא אחד המפגשים העולמיים הגדולים, הצבעוניים והמרגשים ביותר של עולם האופנועים. המפגש הוא אבן שואבת לרוכבות ורוכבי BMW מכל העולם, הזדמנות לפגוש בו בימריסטים מאוסטרליה, יפן, ארה”ב, דרום אפריקה וכמובן מדינות רבות אחרות. לא  רק שהיו בו רוכבים שונים ממדינות שונות אלא גם מזרמים שונים בעולם הדו-גלגלי: רוכבי כביש ספורטיביים, רוכבי אדוונצ’ר עתירי קילומטרים, רוכבים שאוהבים להתאים אישית ולבנות את האופנועים למידותיהם כיד הדמיון וכמובן חובבי ספורט מוטורי דו-גלגלי המתענגים על הרעם של מנועי בוקסר R18, לא פחות מאשר מהיבבה החדה של מנוע M1000RR למוד קרבות מסלול עם צלקות קרב על צמיגים מעונים ורגליות משופשפות.

המפגש הזה מגיע מיד אחרי מפגש חשוב לא פחות בשם PURE&CRAFTED המתקיים במתחם Messegelände Berlin שזה למעשה “גני התערוכה” של ברלין. המפגש הזה פתוח לציבור הרחב, בחסות BMW MOTORRAD יחד עם מגזין rolling stone ואחרים, הוא ריכוז מאד לא מדולל של התרבות הדו גלגלית ופתוח לכל מגוון המותגים העולמי. פסטיבל PURE&CRAFTED  שם דגש על הצד האומנותי והיצירתי של עולם האופנועים. היו בו מופעי מוזיקה LIVE , זירת “מוטודרום” (קיר המוות), לצד תצוגות טריאל ומוטוקרוס. עולם שלם של  אביזרים, חלקם תכליתיים אחרים יותר של לייף סטייל. רוכבים בעלי טעם טוב יכלו להעריך את האיכויות יוצאות הדופן של מוצרים ייחודיים בעבודת יד מוויסקי ועד תכשיטים – לחוויה רווית אדרנלין שלא תשכח במהרה.

אחת האטרקציות המרכזיות ב- PURE&CRAFTED היה “קיר המוות”. ביטוי מזוקק של רטרו אקסטרים שמאד נדיר לפגוש כיום. בינינו, כמה פעמים משכתם ווילי? כמה פעמים זה באמת הצליח? הפעלולנים במוטורדרום, אותו “קיר המוות”, מתעלמים לגמרי מכוח המשיכה בזירה קטנה כשהם רוכבים על BMW R25 חד-צילינדרי קלאסי. מופעי הרכיבה האקרובטיים האלה מתקיימים ברצף, משעות אחר הצהריים עד הלילה (כל 30 דקות) ומשתתפים בהם, יחד בזירה שהיא לא יותר מחבית עץ ענקית, עד ארבעה רוכבים בו-זמנית הנעים בה בסנכרון מושלם.

בנוסף, אפשר היה לפגוש ב- PURE&CRAFTEDהמון סדנאות שעושות קאסטומציה לאופנועי BMW שונים. מגרסאות סקרמבלר לדגמי R קלאסיים, יצירות שטח בעלות מתלים ארוכי מהלך וצמיגי קוביות שמנמנים, קאסטומציה של R18, רטרו-מוד של דגמים קלאסיים ואפילו סירות-צד והכנת אופנועים לראלי דקאר. כל מה שקהילת האופנוענים יכולה לחלום עליו.

ללא הפסקה מוחלפים השלטים ובבוקר סיום פסטיבל Pure&Crafted מורמים שלטי Motorrad Days. באותו המיקום עצמו, בברלין, למי שיומיים של מפגש לא מספיקים, מתקיים ה- Motorrad Days על פני יומיים נוספים.

במקביל לתצוגות האבזור, הקאסטומציה ומופעי הראווה, ייהנו המבקרים מתכנים נוספים ממוקדי BMW. כמו למשל אפשרות לבצע רכיבות התרשמות על דגמי BMW רבים, ליהנות מהדרכות מתקדמות של רכיבת שטח וכביש ואפילו לקבל טיפים של מסלולי טיול מעניינים בסביבת ברלין – למי שהייתה היכולת להגיע למפגש על האופנוע שלו.

רגע! יש עוד! אפשרות לשכור אופנועים, R18, במחיר מופחת, לצאת לביקור במפעל האופנועים בברלין-שפאנדאו, לשמוע הרצאות מרוכבי BMW אשר סבבו את העולם וכמובן לטפח את האינדיבידואליזם שלכם ושל הבימר עליו אתם רוכבים בחנות אביזרים אינסופית.

המפגש מתקיים כל שנה בסוף השבוע הראשון של יולי אז אם הפעם פספסתם אותו, כדאי לשים סיכה בלוח השנה שלא לפספס את האירוע הקהילתי המדהים הזה ב-2023. עד אז, רכיבות טובות!

תגובה בפייסבוק

!השארו מעודכנים

BMW MOTORRAD הרשמו עכשיו לניוזלטר של בלוג
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים