בצבע Motorrad

בוקסר בהתאמה אישית

יש אופנועים כמו של כולם ויש אופנועים שהופכים לדומים לבעלים שלהם. אנחנו לא כמו כולם.

מעל ל-90 שנים חלפו מאז ש-BMW החלה לייצר את האופנועים שלה. ובכל העשורים האלה היא שמרה על אופי ייחודי, חדשנות וכיוון פיתוח ייחודי – כזה שהיה מקור לחיקוי אצל רבים אחרים. BMW Motorrad הוא מותג פרימיום – וכמו שרבים יודעים כל מותג פרמיום חייב את ה”סיפור” שלו.

ואין סיפור יותר נכון מלחזור למקורות של המותג – לליבה ולקוד ה-DNA אשר מבדיל את אופנועי BMW מכל האחרים. את זה בדיוק עושה ה-R nineT. מזקק למינימום המקסימאלי את מה שהפך את BMW לאגדה. מנוע בוקסר מקורר אוויר/שמן עם 110 כ”ס, מיכל דלק בעיצוב אופייני, מושב מינימליסטי מעור איכותי, שלדה מוצקה ופנס גדול ועגול בחזית. לצד כל אלה יש כאן את כל האלקטרוניקה המודרנית, וכל הבקרות, לצד האמינות והחסכון שמגיעים עם הזרקת דלק אלקטרונית מודרנית. האופנוע הזה הוא מהות הרכיבה על אופנוע של BMW.

אלא שמלכתחילה BMW הבינה שיש לה ביד דבר שהוא מעבר לעוד אופנוע בקו הדגמים. ודי מהר החלה להציע שורה ארוכה של אביזרים אשר יעזרו לרוכב ליצור את ה-R הייחודי שלו. בהמשך נוספו גרסת Pure שמנגישה את הכלי עם תג מחיר נעים יותר ומהווה מעין “דף לבן” לחובבי הקסטומיזציה, וגם שלוש גרסאות מיוחדות: Scrambler, Racer ו-Urban GS – שלושתן על אותו בסיס בדיוק אבל נראות ומרגישות שונות לגמרי.

הRacer – נראה כמו אופנוע מרוץ משנות ה-70

הScrambler – נראה כמו Scrambler מהעבר ומהעתיד בו-בזמן

הUrban GS– הוא מחווה מודרנית ל-GS-ים משנות ה-80

ואז יש את הדמיון הפרוע של סדנאות השיפורים והיוצרים. אלה שרואים ב-R nineT חומר גלם לאמנות שלהם.

הנה, כמה דוגמאות:

Cyclon- מעוצב לפי הז’אנר של אופנועי ה Dirt Track (מסלול עפר מעגלי) עם מראה דקיק וקל יותר אשר לפי יוצרו לוכד את השילוב של מכניקת אופנוע מודרנית באריזה נוסטלגית.

Highway Fighter- מיקס מעניין למדי של קודי עיצוב היסטוריים ומודרניים של BMW . מזכיר במידה רבה אופנוע קונספט משנות ה-30′ ולוכד את הדמיון. יוצרו אמר שניסה ללכוד את המראה של אופנוע העתיד מבלי שזה יאבד מאופיו. עזבו את העתיד – אנחנו רוצים את זה עכשיו.

Clubman Racer -מכונת הרכיבה המושלמת – על פי יוצרו – על המסלול או בכביש. ספורטיבי יותר מ Cafe Racer מסורתי. אופנוע שלא רק תרכבו עליו בעיר או בכביש מרוחק אלא שלא תהססו גם ליהנות איתו על מסלול המרוצים – ולכן הוא קליל במיוחד.

Boxer – בפשטות – ווריאציה קלאסית על מה זה אופנוע ספורטיבי. הפיירינג (חיפויי פלסטיק) הקדמי מזכיר את אופנועי המרוץ של שנות ה-70′ ומזכיר נשכחות למי שהיה המזל לראות אותם. את הלוק נותן גם מיכל דלק קטן – בריקוע ידני – ועשוי מאלומיניום.

ארבע תובנות לסיום:

  1. עוד לא התחלנו אפילו עם המשפחה הזאת. זו הייתה סקירה ממעוף הציפור
  2. עורך המדור מתכוון לנצל את קשריו עם מנכ”ל החברה ועם הבעלים ועם הגרמנים, כדי לארגן אופנוע מבחן
  3. עורך המדור הקדיש כבר שלושה ערבים תמימים לספר האביזרים של המשפחה המטורפת הזאת, והגיע לעמוד 8
  4. לאייטם זה מצורפים צילומים, איורים וממחטה וירטואלית כדי לנגב את הריר
תגובה בפייסבוק

!השארו מעודכנים

BMW MOTORRAD הרשמו עכשיו לניוזלטר של בלוג
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים