טכנולוגיק

נולד על המסלול: לגו עושה M1000RR

סופר-לגו לסופרבייק של BMW – אופנוע על בקנה מידה 1:5 עם תיבת הילוכים ומתלים שעובדים באמת, ויכולת להעסיק אתכם באותם ימי חורף כשפחות מתאים לרכוב בחוץ.

לא כל מותג זוכה לקבל מ-LEGO ערכה מלאה עם אלפי חלקים המיועדת לדגם בולט ואייקוני בליין אפ. BMW זכתה לכך בהחלט, ובשיתוף עם “לגו טכניק” (סדרת הערכות המיוחדת של החברה המיועדים לגילים בוגרים יותר), הוציאה לשוק בתחילת 2022 קיט מדהים המפרגן לבנייה יוצאת הדופן של ה-M1000RR – האופנוע שכולם רוצים לרכב עליו וכל האופנועים האחרים רוצים להיות כמוהו.

הסט המורכב הזה מבטא את הדקויות הטכנולוגיות של סייח המרוצים שמוציא 212 כוחות סוס ומהונדס לעמוד בדרישות הביצועים הקשוחות ביותר על מסלול המרוצים וגם בכביש – ומביא אותן לסלון שלך ולשעות הפנאי שלך עם הילדים (אם הם לא צעירים מדי ומנסים לבלוע את הקוביות).

הערכה כוללת מספר שיא של 1,920 חלקים כשקנה המידה הוא  1:5. בסיום המשימה תקבלו מיצג מרשים באורך של 45.5 ס”מ –דגם מרשים בהחלט. בנוסף להקפדה הקנאית על הפרטים הקטנים ביותר, הדגם של ה-M1000RR מציע מספר פיצ’רים שיקסמו לבוני דגמים ולחובבי אופנועים גם יחד.

פיצ’רים אלו כוללים רכיבים שמתפקדים ונעים ממש כמו אופנוע אמיתי. למשל תיבת הילוכים בעלת שלושה יחסי העברה (לעומת שישה באופנוע של החיים האמיתיים), מתלה קדמי בתצורת מזלג הפוך שגם הוא “עובד על אמת”, בדיוק כמו זרוע המתלה האחורי. לא רק זה, ללוח המחוונים שלושה מצבי תצוגה ולשרשרת ההנעה צבע מוזהב – כמו שרשראות האיכות באופנוע BMW האמיתי.

ובסיום ההרכבה, זה הרגע להתגאות- הסט מגיע עם סטנד מירוצים גבוה ולוח זמנים, שגם הם אותנטיים ונראים כמו הציוד שבו משתמשים על מסלולי המרוצים, כדי שתוכלו להציג בגאווה על המדף.

“כאשר הנהלת BMW הודיעה על הכלי הדו-גלגלי הראשון שיישא את האות M המחייבת, כולנו ידענו שמדובר במשהו יוצא דופן”, אמר רלף רודפטר, ראש חטיבת השיווק וניהול המוצר ב-BMW motorrad.
“באותו האופן, גם הצוות בלגו טכניק הבין שהם צריכים להפיק משהו חדש ויוצא דופן כדי לשקף את האופנוע יוצא הדופן הזה. התוצאה היא אופנוע ודגם שכל אחד מהם מייצג את חוד החנית בתחום שלו”.

 

סמואל טאצ’י, חבר בצוות העיצוב של LEGO, אמר: “זו היתה חוייה נהדרת לקחת דגם כ”כ משמעותי של חברת BMW ולהביא אותו כמה שיותר קרוב לחובבי הלגו. האופנועים מהסוג הזה אהובים בקרב קהילת האופנוענים, ולא בכדיץ אני בטוח כי גרסת הלגו טכניק לאופנוע תהיה מנצחת עבור כל חובב אופנועים, לא פחות מהאופנוע עליו הם חולמים לרכב”.

אז מהם הדברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים להרכיב?

  • ממדי הדגם: גובה 27.7 ס”מ, אורך 45.5 ס”מ, רוחב 17 ס”מ
  • מספר החלקים בערכת LEGO: 1,920
  • תיבת הילוכים מתפקדת עם שלושה הילוכים והילוך N
  • מתלה קדמי ומתלה אחורי מתקפדים
  • שלוש תצוגות ללוח המחוונים
  • מגיע עם מעמד ולוח תזמון – לבניית מיצג מושלם

    מוזמנים להצטרף לפעילות שלנו בדף הפייסבוק, ואולי גם אתם תזכו בדגם משלכם! >> https://www.facebook.com/bmwisraelmotorrad/posts/5268544506528886

תגובה בפייסבוק

!השארו מעודכנים

BMW MOTORRAD הרשמו עכשיו לניוזלטר של בלוג
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים