בצבע Motorrad

5 דברים טובים שהקורונה עשתה לאופנועים

אליפות ווירטואלית

עם איסור מוחלט לצאת מהבתים, אופנוענים רבים מוצאים מפלט בעולמות הווירטואליים. אלה המכורים ל- MOTO GP, שכססו ציפורניים כל עונת החורף, וכבר היו רגע משבירת הקריז עם מרוץ פתיחת העונה בקטאר, רק כדי לגלות שהקורונה חיסלה את העונה. ישבו חכמי MOTO GP וקידמו את אליפות MOTO GP הווירטואלית. רק שהפעם משתתפים באליפות רוכבי האליפות עצמם, לרבות האלוף מארק מארקז. עם אינטרנט בפס רחב ומחשבים חזקים גם ליגות המירוצים הבכירות ביותר עוברות למימד הווירטואלי. אגב, קחו ספוילר. במרוץ ניצח האלוף מארקז. תראו כאן!

https://www.motogp.com/en/news/2020/03/27/alex-marquez-takes-debut-win-in-sensational-virtual-race/328604

MOTO GP בחינם

אפרופו אליפות העולם באופנועי כביש MOTO GP, האתר המרכז את תכני האליפות, לרבות כל המרוצים משנת 1992, ועוד כמויות בלתי נדלה של תוכן היסטורי, פתוח עכשיו לשימוש חופשי, וחינמי. אל יקל הדבר בעיניכם, יען כי מדובר באתר שדמי המנוי שלו אינם זולים (כ-150 יורו). היכנסו לאתר האפל טי-וי שלכם, שלפו יין כשל”פי משובח, קחו פיצוחים ולמדו את הילדים פרק שימושי בהיסטוריה מוטורית. 

שליחויות

הסגר שהוטל על כולנו הפך להיות הבוננזה של השליחים. זה הרגע להצדיק בפני בן.ת זוגך את ההשקעה באופנוע איכותי של BMW ולהתחיל להרוויח כסף כשכולם תקועים בבתים. על 23 ליטרים של בנזין (שהוזל בשקל שלם ממש השבוע) שיש במיכל של ה-F 850 GS Adventure  שלכם, למשל, תוכלו לעשות מאות קילומטרים בין תדלוקים.

אספלט חדש

הכבישים ריקים. גם האין פקקים וגם היש מחלפים. הכול ריק. ובאופן מפתיע משרד התחבורה עובד במשנה מרץ וגם עזוז על התשתיות. הם משפרים את הכבישים, סוללים מחדש. צובעים ומסרקים, מטאטאים את החצץ ומסדרים את השוליים. אז ביום בו אפשר יהיה לצאת מהבידוד וההסגר. יחכו לנו אחלה של כבישים. כי מי שלא משכיב – לא אופנוען.

הערכה מחודשת

אחרי שבועות ארוכים של אורח חיים אופקי. כשהדלת היחידה שנפתחת היא הדלת של המקרר – ואופנועים אתם רואים רק בטלוויזיה ורוכבים בפלייסטיישן. הגיע הזמן ללבוש בגדי עבודה, נעלים טובות, לקחת את הכלים, סמרטוט מוסך וגם שמנים ולרדת לאופנוע. לנקות את האבק, לשמן את מה שצריך, לבדוק את מפלסי הנוזלים ולעבור עם מברשת שיניים בין צלעות הקירור הקטנות שעל הצילינדרים של הבוקסר. כי ביום שאפשר יהיה לצאת שוב לרכוב – זה יהיה בדיוק כמו הפעם הראשונה. וואו!

תגובה בפייסבוק

!השארו מעודכנים

BMW MOTORRAD הרשמו עכשיו לניוזלטר של בלוג
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים