טכנולוגיק

BMW MOTORRAD מציגה: ConnectedRide Smartglasses

פריצת דרך נוספת בתחום הבטיחות לרוכבים – משקפי שמש חכמים, המציגים מידע חיוני ישירות לשדה הראייה של הרוכב.

בעבר היו ניסיונות רבים ליצור משקפיים המסוגלים להציג מידע לרוכב או לנהג. כל הניסיונות הבשילו לזוגות משקפיים שבסופו של דבר היו גדולים, מסורבלים ובעיקר לא יפים. אבל אנחנו ב-BMW MOTORRAD החלטנו לשים לזה סוף.
הכירו את ConnectedRide החדשים מבית BMW MOTORRAD. אביזר שעד לאחרונה נחשב מדע בדיוני, הופך כעת למציאות. המשקפיים החדשניים מקרינים את כל הנתונים הרלוונטיים כמו ניווט, מהירות וגם הילוך, ישירות לשדה הראייה של הרוכב בזמן אמת, ובכך מאפשרים רכיבה בטוחה יותר.

הרוכב יכול לחבר בקלות את המשקפיים החכמים למכשיר החכם שלו באמצעות ממשק בלוטות’ והאפליקציה). באמצעות מתג רב-תפקודי שעל כידון האופנוע ניתן לקבל מיקום מדויק של הקרנת המידע על הצג, ולשלוט בהגדרות רבות לפני ותוך כדי הרכיבה.

 המשקפיים נטענים מסוללת ליתיום-יון המשולבת במבנה שלה ומאפשרת עד עשר שעות פעולה.

בנוסף לממשק המשתמש האישי ושיפור בטיחות הרכיבה, המשקפיים החכמים מציעים גם רמת נוחות גבוהה. עיצוב המשקפיים החכמים והצגים שעל עדשותיהן הותאמו לצרכים המיוחדים של רוכבי אופנועים, כך שיתאימו למספר קסדות וצורות פנים שונות. כל אלה הופכים את המשקפיים החכמים לנוחים להרכבה, גם בנסיעות הארוכות ביותר. 

BMW MOTORRAD מספקת גם שני סטים נוספים של עדשות מסננות קרני UVA/UVB, יחד עם המסגרות. סט אחד של עדשות הוא 85% שקוף, וניתן להשתמש בו במיוחד עבור קסדות עם מגני שמש משולבים. לסט השני יש עדשות כהות, ההופכות את המשקפיים החכמים לזוג משקפי שמש לכל דבר ועניין.

המשקפיים מתאימים לבעלי מספר עד דיאופטר 4.5. המידע מוזן בזמן אמת על הצגים מה-GPS של האפליקציה במכשיר הנייד, יחד עם אפשרות להציג פרטי ניווט כמו חיצים, שמות רחוב וצמתים. המחיר המוערך לצרכן באירופה הוא 690 אירו.

אז אם הרכיבה על האופנוע, הלחיצה על הגז, המהירות האדירה והרוח בשיער גורמת לכם להרגיש כמו גיבורי על, עכשיו גם תוכלו להיראות כמו אחד כזה… או לפחות, לנסות להיות כמו אחד (איירון מן who?).

תגובה בפייסבוק

!השארו מעודכנים

BMW MOTORRAD הרשמו עכשיו לניוזלטר של בלוג
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים