טכנולוגיק

הם שימושיים, חכמים ולא מורגשים: הכירו את הגאדג’טים שישפרו לכם את הרכיבה

בעידן הטכנולוגי שאנחנו נמצאים בו, יש פתרון כמעט לכל בעיה, גם בעולם האופנועים. קבלו את הגאדג’טים שיהפכו את חווית הרכיבה לטובה אפילו יותר

כמו שכל רוכב יודע היטב, בעת הרכיבה אין יותר מדי מקום לשאת דברים נוספים מלבד עצמך. על האופנוע הכל צריך להיות קטן, קל וקומפקטי ועם אפשרות להכניס לתוך כיס. בתור רוכבי האופנועים של BMW, אתם ודאי יודעים להעריך איכות של תכנון הנדסי משובח, חומרים וייצור מוקפד. על כן בחרנו עבורכם כמה גאדג’טים שלא רק יעשו רעש, אלא גם ייתנו תועלת אמיתית וערך מוסף לכשיקראו לשימוש.

 

משאבת אוויר חשמלית

משאבה קטנה אך עוצמתית כמו זו שבצילום מסוגלת לנפח עד 150 PSI ושוקלת רק 480 גרם. היא מוזנת מסוללות ליתיום נטענות מאותם מקורות כוח כמו של טלפון נייד ומסוגלת לנפח צמיג של רכב – אפילו כמה פעמים. למשאבה תפעול נוח: רק צריך להציב את לחץ האוויר הרצוי וזו תעבוד עד שתגיע ללחץ המבוקש ותעצור מעצמה. היכן אפשר לרכוש משאבה כזו? מעלי-אקספרס ועד לכל רשת אלקטרוניקה. טווח המחירים הוא בין 30 שקלים ל-300 שקלים אם תבחרו במשאבה ממותגת.

פנס LED

תשכחו מפנס הוו שגנבתם במילואים. כיום יש דור מופלא של פנסי LED חזקים וחסכוניים בצריכת הזרם החשמלי, כך שניתן ליהנות מזיו אורם במשך שעות ארוכות. הטובים שבהם עשויים מאלומיניום מכורסם, אטומים למים ואבק ומתאימים לשימושים נוספים כיד הדמיון. פנס LED חזק יהיה החבר הכי טוב שלכם אם תתקעו בלילה חשוך בכביש שומם, אם צריך להציץ פנימה לסבך הכבלים שמתחת למיכל הדלק, או לאותת למישהו. מניסיוננו, הפנסים הטובים ביותר הם מבית LEDLENSER – עם דגמים קצרים ועבים שמוצאים בית בקלות בתיק מיכל, או כיס מעיל. טווח המחירים נרחב כשהטובים שבהם מגיעים לכדי 300 שקלים ויותר. שווה כל שקל.

תושבת לנייד

כלל חשוב ברכיבה – עדיף שהטלפון יהיה בכיס ושהתקשורת תיעשה באמצעות חיבור בלוטות’ לאוזניה – כבר כתבנו בעבר על מערכות אינטרקום לרוכבים. אם אתם חייבים לראות את מסך הטלפון, תשמחו לגלות שיש תושבות ייעודיות לאופנועים, אחת ממש כאן אצלנו: התושבת של BMW MOTORRAD, CONNECTEDRIDE CRADLE, היא בדיוק מה שאתם מחפשים. לאחר הנחת המכשיר הנייד בתושבת, יש אפשרות להתחבר לפונקציית הניווט באמצעות אפליקציית BMW MOTORRAD CONNECTED, ולנסוע מנקודה א’ ל-ב’ ללא בעיה. 

מצלמת אקסטרים

גו-פרו הפך להיות שם גנרי למצלמות אקסטרים באשר הן. מאלו יש סוגים רבים וכל אחת מציעה פיצ’רים שונים ומשונים. המלצתנו היא לבחור במצלמה מפירמה מוכרת, ובעיקר כזו שיש לה הרבה אביזרים הכרחיים לחיבור המצלמה למה שלא תרצו. למשל לקסדה – מעל או מהצד, לכידון, לנקודות יצירתיות בשלדה, על מוט ארוך או ממש לגוף. חפשו מצלמה בעלת עמידות לאבק ומים, צילום ברמת 4K ואפליקציה לנייד המאפשרת עריכה ושיתוף סרטונים למזכרת. אנו ממליצים להציץ במגוון הרחב בחנות האביזרים שלנו, במיוחד על המצלמה מדגם K3.

בין אם זו מצלמת אקסטרים, תושבת למכשיר הנייד, משאבה או פנס – כל הגאדג’טים המוזכרים הם בסופו של יום, הדובדבן שבקצפת. בכל רכישה של מכשיר כזה או אחר, הקפידו לבחור את מה שבאמת ובתמים יתרום לנהיגה על האופנוע ויהפוך אותה לבטוחה, פשוטה ומהנה אפילו יותר. אם כבר רוכשים גאדג’ט, אז רק של BMW. 

תגובה בפייסבוק

!השארו מעודכנים

BMW MOTORRAD הרשמו עכשיו לניוזלטר של בלוג
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים