בצבע Motorrad

אירוע השקה ורכיבה | S 1000 RR
הדופק עלה, המסלול התחמם, ובסוף הוא הגיע

יום שישי, 5.5, 36 מעלות צלזיוס (בצל). עשרות רוכבי BMW התכנסו להשקה רותחת של הדגם החדש, ה-S 1000 RR. 

הם הגיעו מכל קצוות הארץ, מהצפון, המרכז והדרום אל מוטור סיטי בבאר שבע, רכובים על אופנועיהם הפרטיים או ברכבים, ולאט לאט מילאו את מגרש החניה.
הרוכבים שהגיעו, כמו גם העיתונאים שהגיעו להתנסות ולסקר, היו בהתרגשות שיא. הציפייה נכחה בכל מקום – על פניו של כל רוכב הופיע חיוך קטן, המסמל על העתיד לבוא. רעשי המנועים המזמזמים על המסלול, של רוכבים משכימי קום שהקדימו להגיע על אופנוע ה-BMW הפרטי שלהם, צלצלו באוזניים והזרימו בכל הנוכחים את האדרנלין בדם.

לפני ההצגה הרשמית של ה-S 1000 RR,  כמה עיתונאים כבר עולים על המסלול ומנסים אותו. תפסנו את אחד מהם, דני קושמרו, בלילה מגיש חדשות, אך ביום – רוכב מכור עם ניסיון של מעל 40 שנה.
“קשה להסביר את האדרנלין, המאמץ הפיזי והנפשי, להיות ככה מרוכז ברכיבה”, הוא מתאר, “כשרוכבים על אופנוע כזה, כל השרירים כואבים, וחייבים להיות בריכוז שיא. בין הרגעים הכי מפחידים, אולי הכי, זה כשרואים את המהירות מגיעה למאתיים קמ”ש, ואתה רוצה לדחות כמה שיותר את הברקס, למשוך את הרגע כמה שיותר, אבל אין לך ברירה”.

 


בנוסף, לרוכבים ניתנה הזדמנות נדירה לרכוב על כליהם הפרטיים במסלול. מה שביומיום לא מתאפשר בשגרה, בכבישים הפקוקים והצרים של ישראל,  התאפשר במסלול במוטור סיטי. כל רוכב מיצה את הפוטנציאל של עצמו ושל האופנוע שלו עד הסוף – האיץ למהירויות המקסימליות, פנה בחדות, אפילו עשה תרגיל. תודות לחברת ההדרכה שהגיעה ללוות את אירוע ההשקה והרכיבה בפועל, נתנה דגשי בטיחות חשובים ושמרה על הרוכבים במסלול, כל זאת התאפשר בצורה בטוחה. 

האופנועים החדשים מסוג S 1000 RR יפהפיים, ומגיעים בשלושה צבעים – Pure בשחור קלאסי, M-Sport בטריקולור האהוב, ו-Passion באדום בוהק. לפני ההצגה הרשמית, העמידו אותם על הבמה, בורקים בשמש, עושים עיניים לרוכבים שטרם הספיקו לטעום מעוצמתם. כל אופנוע כזה מגיע להספק של 207 כ”ס, המגיעים ב-13,750 סל”ד.  

להעמקה בחידושים בדגם ה-S 1000 RR, מוזמנים להיכנס לכתבה כאן >> https://bit.ly/3WvCI6W


בשיא האירוע, קהל הרוכבים והעיתונאים התכנס להצגת הדגם. מנהל המותג, רן בוזנח, סיפר על חידושיו ויתרונותיו המרהיבים. בוזנח דיבר על האופנועים כאילו זכה בלוטו; עיניו ברקו, וכך גם עיניהם של כלל הרוכבים הלבושים חליפות, כבר מוכנים לצלול אל החוויה העל חושית שברכיבה עליו.
מה שקהל הרוכבים לא ידע, זה שבאירוע ההשקה של ה-S 1000 RR, ייחשף לא רק הדגם הזה – אלא דגם חדש, ה-M 1000 R, שיצא לראשונה למכירה בארץ. הכלי היוקרתי, שעד אותו רגע היה מכוסה, נחשף במלוא הדרתו לקולות “וואו” של הקהל. ה-M 1000 R, כולו קרבון, עורר את תאבונם של רוכבי BMW אף יותר. לצערם ולצערנו, על הדגם החדש לא היה ניתן לרכוב, אלא לראותו בלבד. הרוכבים נאלצו להסתפק ברכיבה על ה-S 1000 RR. 

הצגת הדגם הסתיימה, ובנקודה הזאת התחילה החגיגה האמיתית – הרגע של הרוכבים לנסות את הדגם, להרגיש את החידושים על אמת. לתת לתחושה להשתלט על הגוף כשמאיצים, להרגיש את הכלי הנדיר והחדיש הזה בעורקים. כשהרוכבים חזרו אחד אחרי השני מהרכיבה, אדומים ומיוזעים, אי אפשר היה להתעלם מההשתאות ויראת הכבוד מהרכיבה העוצמתית.

תפסנו את אורן ורדי, רוכב עם ניסיון לא מבוטל של עשר שנים על ה-BMW, ששיתף מחוויות הרכיבה
במסלול על ה – S 1000 RR.

“פה רק הרגשתי טעימה ממה שהאופנוע יכול לעשות”, הוא פותח, “לנו, כרוכבים בארץ, אין ממש אפשרות להגיע לשיא האמיתי של האופנוע… אז מחכים לאירועים בסדר גודל כזה”.
“האופנוע נותן תחושות מדהימות, אבל אני מפחד שלא לעשות פדיחה”, אורן צוחק, “בכל זאת נסיעת מבחן, מסתכלים עלייך, אתה רוצה לקחת אותו לקצה… יש פה וותיקים יותר ממני בקהל”.

כמאל אבו רקייה, אחד מהרוכבים החדשים יותר, סיכם את חווית הרכיבה על הדגם החדש והיוקרתי, בכמה מילים פשוטות, שמבטאות הכל.
“החדש לא פראייר. פשוט תענוג לרכוב עליו”.

עד האירוע הבא!

תגובה בפייסבוק

!השארו מעודכנים

BMW MOTORRAD הרשמו עכשיו לניוזלטר של בלוג
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים