טכנולוגיק

באגר ובין-יבשתי

במוו R18 טרנסקונטיננטל ו-B

הבוקסר העצום של BMW מגיע עכשיו בתצורה של אופנוע תיור עם אווירה אמריקאית וגם בתצורה קולית כ-BAGGER, למי שסטייל חשוב לו לא פחות מתאי אחסון

את הR18 כבר הכרנו, ואפילו רכבנו, במבחן דרכים שלא יישכח עד מהרה. >> https://youtu.be/rzGknegMmyY

תזכורת לכל מי שהשיטיון קפץ עליו בטרם עת – גרסת הקרוזר של BMW כוללת מנוע בוקסר מפלצתי בנפח של 1,800 סמק, עיצוב שמתכתב עם דגמים שכבר מתגלגלים מאה שנה על הכביש, וערימות של אופי שיכולים להספיק לקמפיין לראשות הממשלה, כל ממשלה, בכל מדינה.

עכשיו BMW מתחילה להפגיז עם גרסאות שונות.

הנה,

בדגם הטרנסקונטיננטל, BMW מוסיפה להיצע הגרסאות של  R18 גרסת תיור מהודרת בסגנון אמריקאי. אליו מצטרפת גרסה נוספת המכונה בז’אנר BAGGER, שכרגע סוחף את טרנד הקאסטומים בארה”ב.

כמו בגרסאות R18 הקודמות, גם אלה החדשות כוללות את יכולת הדחף של המנוע העצום הזה, שיכול בקלות לגרור סמיטריילר ועוד דליים של אופי שיש במנוע הבוקסר העצום. יחידת הכוח המגרגרת והדומיננטית ארוזה בתוך שלדה קלאסית למראה שעיצובה מתבסס על דגמי עבר אייקוניים אבל מכילות גם אבזור ייחודי והמון סטייל.

R18 טרנסקונטיננטל הוא המכונה שתרצו לרכיבות הארוכות באמת. עם כל הכוח שצריך לרכיבת בדד או עם נוסע/ת מאחור שיהנה מהממדים והנוחות של ה-. לעומתו ה-BAGGER הוא כמו מכונית שרירים אמריקאית טובה. מכוון לביצועים, מכויל לצרכים של הרוכב שלו ומספק אופי רגשי ומספק בכל כביש והר.

הפריטים הייחודים בטרנסקונטיננטל, בנוסף לכל הגודיז שיש גם ככה ב-R18, כוללים: פיירינג קדמי עם מגן רוח גבוה, מסיט רוח וחיפויי צד. לוח מחוונים עם ארבע שעונים עגולים וגם מסך 10.25 אינץ’ TFT צבעוני. פנסי חזית נוספים, מערכת שמע פרימיום מבית MARSHALL  (הבוקסות הענקיות שרואים מאחורי להקות רוק בהופעות ענק? בדיוק אלה, בהופעה פרטית אצלך בדרכים) קורות הגנה למנוע ובלוק המנוע, מושב מחומם, עיטורי כרום ומנוע נוצץ בכרום כסוף.

לעומת הטרנסקונטיננטל, גרסת BAGGER מוותרת על ארגז המטען העליון, כדי לתת את הלוק הנכון. בחזית יש מגן רוח נמוך, מושב דק יותר, ומנוע בגימור שחור מט לצד פריטים נוספים.

כל היופי והסטייל הזה לא יכול היה להיות אפשרי בלי הבסיס המופלא של R18. בסיס שבליבו מנוע הבוקסר הגדול ביותר ש-BMW יצרה. הנפח הוא 1.8 ל’ המפיק 91 כ”ס ב-4,750 סל”ד נמוכים. אולם מה שבאמת מספר את הסיפור הוא נתון המומנט. 15 קג”מ בשרניים המגיעים כבר מ-2,000 סל”ד. זה יאתגר את גידי הכתף שלכם ויפנק את האוזן בצליל הייחודי של הבוקסר הגדול.

המראה הקלאסי וה”מיושן” מסתיר בתוכו טכנולוגיה מודרנית. תמצאו ב-R18 החדשים בקרת שיוט דינאמית, DCC, כסטנדרט וגם בקרת שיוט אקטיבית עם יכולת לקבוע את המרחק שיישמר מהרכב/אופנוע המוביל. לא שאתם צריכים מישהו לפניכם.

אנחנו מאמינים בבחירה חופשית. ובחופש באופן כללי. כך שתוכלו לבחור בין שלושה מצבי רכיבה: RAIN לימים הגשומים או כשהעירייה משקה את הגינות מעט יותר מדי. ROLL – כי ככה אנחנו רוכבים בדרך כלל. וגם ROCK לאותם ימים שלוחץ להגיע מהר-אך-בטוח ליעד. זה חלק מהסטנדרט, והאמת די יוצא דופן בסוג כזה של אופנועים. אבזור הבטיחות הסטנדרטי גם כולל בקרת יציבות, ASC, שמוסיפה שכבת מגן דינמית מעבר לבגדי העור ההו-כה-סקסיים שלך. מכיוון של-R18 יש המון מומנט המאתגר את האחיזה של הצמיגים הטובים ביותר, הוספנו לו גם MSR שזה בגדול בקרת אחיזה המונעת אבדן אחיזה וסחרור גלגל תחת כוח. יש גם הילוך אחורי וגם סייען לזינוק בעליה – כדי שתראה כמו רוכבי העל שבחבורה.

עכשיו לרעם של ה-R18 והבוקסר הגדול שבו יש גם סטייל. אם זה BAGGER עם אופי פורע חוק ומרדן או הטרנסקונטיננטל שיעשה לכם חשק לחצות את היבשת מחוף אל חוף או סתם לרכב בלילה לאילת כדי לראות את הזריחה בים האדום. כי הוא שם.

תגובה בפייסבוק

!השארו מעודכנים

BMW MOTORRAD הרשמו עכשיו לניוזלטר של בלוג
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים