בצבע Motorrad

מוטורלוח

השנה, החלטנו לשים אתכם בפרונט. לוח השנה שלנו לשנת 2023 מוקדש לקהילה הנאמנה של רוכבי ורוכבות  BMW, שהם והאופנועים שלהם גויסו להיות דוגמנים וכוכבים לרגע. איך עשינו את זה? קבלו הצצה קטנה אל מאחורי הקלעים

אופנועים הם לא רק גרגור מנועים, נהמת אגזוזים והשכבות מטורפות בפיתולי המסלול. אופנועים, וזה נכון במיוחד כאשר מדברים על אופנועי BMW, הם גם הגברים והנשים שרוכבים עליהם. האנשים שמטפלים בהם ביד דואגת. האנשים שהכניסו את הנשמה שלהם לתוך המכונות המדהימות האלה, שנפגשים עם החברים לטירוף ברכיבות משותפות, טיולים ואירועים. אופנועים הם לא רק חלקי הכרום הנוצצים, אלא גם האהבה, המאמץ והזיעה של מי שהבריקו אותם עד שהפכו לנוצצים. ורק מי שאיתך בעסק הזה, יבין על מה אנחנו מדברים פה. ולדבר הזה קוראים קהילה.

אנחנו אוהבים את הקהילה שלנו ואת הרוכבים והרוכבות שממנה היא בנויה. לכן, עם סיום השנה האזרחית הנוכחית ולקראת הכניסה של השנה החדשה, רצינו להביע את ההערכה שלנו בדרך קצת שונה מהרגיל. הפעם, החלטנו לשים בפרונט את הרוכבים והרוכבות שמהם מורכבת הקהילה הנהדרת שלנו.

איך עשינו את זה? במשך החודשים האחרונים, רוכבים שלנו החלו לקבל “שיחות טלפון מפתיעות” שבהם נשאלו אם בא להם להשתתף בימי צילום מיוחדים. הפנייה נעשתה לגמרי באקראי, כאשר אנחנו דואגים להתייחס לכל הסגמנטים והז’אנרים של אופנועי BMW (אדוונצ’ר, ספורט, הריטג’ וכך הלאה) שהרי כל אחד מהם הוא קהילה קטנה וייחודית בפני עצמה.

ההיענות הפתיעה אפילו אותנו. אנשים מכל חלקי הארץ עצרו ליום את מרוץ החיים שלהם, הניחו הצידה את העבודה והמשימות, והגיעו להצטלם עם האופנועים שלהם. הם נלקחו ללוקיישנים מיוחדים ושונים, נפגשו עם חברי קהילה שלא פגשו קודם לכן, יצרו חברויות חדשות ומיידיות וגם, חוו ליום אחד איך זה להיות דוגמן או דוגמנית שצוות שלם מסתובב סביבו ודואג שהוא (והאופנוע, לא שכחנו) ייצאו הכי יפים שרק אפשר.

התוצאה היא לוח השנה לשנה האזרחית 2023. הלוח שלכם.

לוח השנה חולק במהלך אירוע האופנועים השנתי שלנו, לפני כמה שבועות. במקביל, מדי חודש נעלה בעמוד הפייסבוק שלנו את “דוגמני” אותו חודש, עם תעודות הזהות של הרוכבים והרוכבות. שם תמצאו גם הצצה קטנה אל מאחורי הקלעים של ימי הצילומים.

https://fb.watch/hw4x9WLAj7/

לינק לגלריית התמונות המלאה >> https://bit.ly/3YBTKkH

אז זכרו לא להשתגע יותר מדי בחגיגות סיום השנה הנוכחית, לרכוב (תמיד!) בזהירות ובאחריות – ושתהיה לכם שנה אזרחית טובה ומוצלחת עם הרבה פיתולים, נופים וחברות שיש רק בין בימרים.

תגובה בפייסבוק

!השארו מעודכנים

BMW MOTORRAD הרשמו עכשיו לניוזלטר של בלוג
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים