אופנועי BMW MOTORRAD כובשים תארים בטקס אופנוע השנה 2024

אופנועי BMW MOTORRAD כובשים תארים בטקס אופנוע השנה 2024

חמישים אלף רוכבים לא טועים: החודש התקיים בשטוטגרט שבגרמניה טקס “אופנוע השנה 2024” של קוראי מגזין MOTORRAD שזו השנה ה-26 לקיומו. הטקס חוגג את תוצאות הסקר השנתי שנערך בקרב 49,707 קוראים, ונחשב לאירוע בחירת הקהל החשוב ביותר בתחום הדו-גלגלי באירופה. גם השנה כיכבנו שם ובגדול.

BMW MOTORRAD קצרה השנה כמות מרשימה במיוחד של תארים בטקס, עם זכיות במקום הראשון בקטגוריות החשובות והמדוברות ביותר: ספורט, Power Naked ספורטיבי, אדוונצ’ר ו-תיור/ספורט-תיור, בנוסף לזכייה אחת במקום השני ושלוש זכיות במקום השלישי בקטגוריות נוספות.

מרקוס פלאש, מנכ”ל BMW MOTORRAD, התייחס לתוצאות בחירת הקוראים השנה:

“אני שמח לחזור למשרד עם כל הצוות, כשבידינו תשעת הפרסים הללו וחמישה ניצחונות חזקים. העובדה ששלושה דגמי M זכו במקום הראשון בהצבעת הקוראים מבטאת תמיכה פנטסטית בהחלטה שלנו להציע דגמי M גם לאופנועים. בשם כל הצוות, אני רוצה להודות לקוראי המגזין על התמיכה הרבה. הפרסים שהוענקו לנו מהווים אישור מצוין מהשטח לשאיפה שלנו לתת את ההצעות הטובות ביותר בכל סגמנט, ולבסס עוד יותר את המובילות שלנו בשוק אופנועי הפרימיום”. 

אז מי הם המנצחים הגדולים של השנה? ראש וראשון הוא ה-M 1000 RR שממשיך לשלוט בקטגוריית הספורט, פלח שוק תחרותי ומרתק במיוחד, זו השנה הרביעית ברציפות. זהו אופנוע שמגלם שילוב ייחודי של דינמיקת רכיבה ספורטיבית על כבישים מפותלים וביצועים מעולים בימי מסלול לצד מערכות בטיחות נסיעה מתקדמות. עם עיצוב מלהיב ומרגש שקשה מאוד לסרב לו, ה-M 1000 RR נשאר פייבוריט הקוראים לשנת 2024 ושומר על המקום הראשון.

 1000 R כובש את המדרגה העליונה בפודיום בקטגוריית Power Naked. זהו דגם ה-M השני מבית BMW MOTORRAD שזוכה במקום הראשון בקטגוריה שלו. בזכות טכנולוגיית השלדה והאווירודינמיקה ללא תחרות, הוא פותח מימדים חדשים בדינמיקת רכיבה שהייתה שמורה בעבר רק לסופר-בייק של הסגמנט. בימר נוסף מהמשפחה מצטרף אליו עם מדליה נוספת בקטגוריה –  R 1250 RS קטף את המקום השלישי עם האופי הייחודי ומנוע הבוקסר הכייפי שלו.

BMW M1000 XR הטרי נותן כניסה חזקה היישר לראש קטגוריית ה-Crossover. זהו דגם ה-M שלישי מבית BMW MOTORRAD שקוטף את המקום הראשון בקבוצה שלו, והוא מציב רף גבוה ביותר למתחרים: עם תפוקת מנוע 201 כ”ס, משקל יבש של 223 ק”ג בלבד וטכנולוגיית שלדה ואווירודינמיקה מתקדמת, הוא מספק ביצועים פנומנליים בכביש הפתוח לצד רכיבות למרחקים ארוכים והקפות מהירות על מסלול המירוצים.

 R 1300 GS החדש הביא הביתה את המקום הראשון בקטגוריית “Adventure Touring”, הדרך הטובה ביותר לסכם השקה מוצלחת ולחזק את המעמד האייקוני של סדרת ה-GS האגדית. עם העיצוב המשודרג, המנוע החדש והעוצמתי, הוורסטיליות האינסופית ומאפייני הרכיבה הנהדרים הן על הכביש והן מחוצה לו, ה- R 1300 GS החדש מאשרר לנו שוב את הדומיננטיות הבווארית בסגמנט הלוהט הזה.

 R 1250 RS הוא עוד מנצח חוזר בקטגוריה שלו. בעקבות הניצחונות הברורים של השנים האחרונות, R1 250 RS זוכה שוב בגזרת “תיור/ספורט-תיור” הודות לאיכויות המגוונות והמצוינות שלו בתחומי דינמיקת הרכיבה, הספורטיביות והתאמה לרכיבות תיור ארוכות. למרות לא מעט טוענים לכתר, ה-R1250 RS שומר על ההובלה גם השנה.

בקטגוריית Modern Classics קטף את המקום השני ה- R 12 nineT החדש, לנצח הפייבוריט האישי שלנו. הדגם משלב עיצוב קלאסי וטהרני עם טכנולוגיה מודרנית, וממשיך לתת פייט רציני בזכות מנוע הבוקסר האגדי מקורר אוויר/שמן שהשתדרג בתיבת אוויר חדשה.

R 18,קרוב משפחה נוסף מקבוצת ה-Heritage, זכה גם הוא להישגים נאים בסקר והגיע למקום השלישי בקטגוריית “Chopper/Cruiser”. הדגם מתבלט במיוחד בזכות look & feel אותנטי שקשה לפספס, וכמובן מנוע הבוקסר הייחודי בנפח 1800 סמ”ק שמייצר סאונד רועם עמוק ואופייני. בצד השני של הסקאלה, גם קטגוריות הקטנועים העניקה תואר ל-BMW MOTORRAD, עבור קטנוע ה-CE04 המונע בחשמל ללא פליטות.

ומי הפייבוריטים שלכם השנה?

1452 צפיות

To top