טכנולוגיק

תחזיקו חזק, בדרך ל-200 אלף

 BMW מסכמת את 2021: שנת שיא במכירות העולמיות של כלים דו-גלגליים.זינוק של כ- 14.8% ביחס ל-2020!

עכשיו, בימי ראשית הקיץ תכולי השמים של אמצע 2022, שנת 2021 כבר מתחילה להיראות לנו כמו חלום (בלהות) רחוק. אולי שכחנו במהירות, אולי העדפנו לטמון אותה עמוק בתוך מגירות ההדחקה האחוריות של המוח. אבל כן: זו עדיין הייתה שנה שלמה של קורונה, בסימן של מסכות, ציפייה דרוכה לראות קו אחד או שניים בערכת הבדיקה וימי עבודה ביתיים בנעלי בית ומכנסי טריינינג מהוהים. ואם תוסיפו על זה את משבר הצ’יפים ששיתק חלקים גדולים מתעשיית הרכב הגלובלית, בעיקרון 2021 לא נראתה שנה שמבטיחה צמיחה. אבל יש את כולם – ויש BMW.

לאחרונה פרסם מטה BMW MOTORRAD את סיכומי המכירות העולמיים של שנת 2021, ומסתבר שהם בהחלט מספקים לחברים ממינכן סיבה לפתוח בקבוק וויצנביר חגיגי!

למרות האתגרים הרבים של 2021, BMW רשמה שיא מכירות של כל הזמנים. היא מסרה 194,261 יחידות – מספר הכלים הדו-גלגליים הגדול ביותר ב-106 שנותיה של החברה. זהו, כמובן, גידול משמעותי ביחס ל-169,272 יחידות שנמכרו ב-2020 (עלייה של 14.8 אחוז!). אז מה היה לנו השנה ואיך בדיוק נראו המכירות? בואו נצלול אל הנתונים.

הלב הפועם שהוא הבוקסרים

כ-60 אלף יחידות של דגמי R1250GS ואדוונצ’ר נמסרו ללקוחות בשנת 2021. המכירות היציבות בדרך כלל של דגמי סדרת R גדלו באופן ניכר על פני רוחב היצע הדגמים. זאת, בין השאר, בזכות אופנוע הקצה של עולם התיור, ה-R1250RT. וגם בזכות הרחבה של משפחת ה-R18 הגדול לארבעה דגמים מרגשים מאוד, שנגעו בנימי נפשם של רוכבים רבים בכל העולם.

הבוקסרים הקסומים בעלי הצילינדרים האופקיים מהווים יותר כמחצית מ-194,261 היחידות שנמכרו. זו עלייה בחלקם היחסי של הבוקסרים מתוך כלל המכירות.

אופנוע ה-M הראשון מסמן רף חדש

זהו רף חדש לא רק מבחינת הקוליות של אופנוע BMW שסמל M ספורט מתנוסס עליו. ממש לא, הרי פה אנחנו לא בעניין של מדבקות פיירינג ושאר קישוטים של רפליקת מסלול ללא גיבוי. פה, אנחנו מדברים על הדבר האמיתי ועל רף חדש של עליונות טכנולוגית, שמקבל הוכחה דינאמית בכל רכיבה. ה-M1000RR הוא האופנוע הראשון הראוי ל”M” האייקונית של BMW עליו. אופנוע-על בכל ממד אפשרי. מסביב לכדור, 1,070 יחידות ממנו מצאו את בעליהם המתרגשים שעלו על מסלולי מרוצים ורשמו הצלחות רבות מספור. האופנוע העוצמתי הזה (אם כי גם המילה הזו היא האנדרסטייטמנט של השנה) מדגיש בתנועה את החדשנות, העוצמה והתשוקה של אופנועי BMW.

אם אנו כבר מדברים על 4 צילינדרים, BMW ממשיכה עם המחויבות שלה לפיתוח גם בכיוון הזה של אופנועי כביש ספורטיביים עם משפחת S1000RR ו-XR וכמובן ה-R העירום. אופנועים שהושקו ב-2021 ומהם כמעט 5,000 יחידות עלו על כבישי העולם.

מרקוס שראם, מנכ”ל BMW MOTORRAD, אמר בסיפוק: “העובדה שהצלחנו לסיים את 2021 עם התוצאה המדהימה הזו לאופנועי BMW לא רק משמחת אותי, אלא גם ממלאת את ליבי בגאווה גדולה. בעתות משבר, הקשרים והעוצמות האמיתיות נבחנים, ואני גאה באופן שבו הצוות שלנו דבק אחד בשני כדי להשלים את המשימה ומעבר.

“אני רוצה להביע את תודתי העמוקה לכל עובדי החברה, וכמובן לשותפים העסקיים שלנו, אשר יחדיו תרמו להצלחה האדירה הזו הודות למחויבות האישית שלהם ובזכות הגמישות שהפגינו. בלב המאמץ של כולנו נמצאים אתם, הרוכבים והלקוחות שלנו אשר ראויים לכל התמיכה, האמון והנאמנות שאנו יכולים לתת לכם”.

ומה הלאה?

היעד הכמותי המיידי הוא שבשנת 2022 ייחצה קו 200 אלף היחידות בשנה. וה מנכ”ל שראם אומר: “אני מביט לשנת 2022 עם ביטחון מלא, שאנחנו מציעים לשוק את היצע המוצרים החזק ביותר שלנו אי-פעם. ארבעת הקרוזרים שלנו, ממשפחת R18, נכנסים לשנת השיווק הראשונה המלאה ואנו מצפים לקליטה טובה בקרב הלקוחות שלנו ובקרב רוכבים חדש ל-BMW.

“בנוסף, נביא לשווקים כלי חשמלי חדש, CE04 ולא פחות מארבע גרסאות של דגמי העלית בעלי מנועי ה-6 צילינדרים: K1600GT על גרסאותיו השונות ו-גרנד אמריקה שיציעו אבולוציה ושיפורים בכל מימד. אלו בהחלט שמדגישים את מנעד הדגמים הצומח שלנו. בנוסף לזאת אנו מבטיחים לכם לא מעט הפתעות כל-חדשות שיוצגו במחצית השניה של 2022. אז תחזיקו חזק”.

תגובה בפייסבוק

!השארו מעודכנים

BMW MOTORRAD הרשמו עכשיו לניוזלטר של בלוג
ותקבלו כל כתבה חדשה שמתפרסמת

    :שלחו לי כתבות בנושאים הבאים